13 Dec 2012

Moonface: With Siinai

Löysin tuolta luonnosten joukosta tällaisen unohtuneen postauksen (josta vaihdoin vain videot virallisiin versioihin):

"Flow festivaalista on tulossa pidempää juttua myöhemmin, mutta en malta olla mainitsematta, että ehdottomasti yhden Flow'n parhaista keikoista tarjosi minulle aiemmin totaalisen tuntematon Moonface With Siinai. Festareiden jälkeen en olekaan kuunnellut juuri mitään muuta kuin herrojen Heartbreaking Bravery -nimistä yhteislevyä. Se tulee varmasti säilyttämään paikkansa yhtenä tämän vuoden parhaista levyistä minun listallani! Laulaja Spencer Krugin syvästi hypnotisoiva ääni muistuttaa ajoittain hämmästyttävän paljon Paul Banksia. Alla neljä tämänhetkistä super-rakkautta levyltä, joita voisin kuunnella loputtomiin".


I found this draft that I just forgot to post ages ago (just changed the videos for official ones):

"There will be a post about this year's Flow festival but I can't help mentioning that definetely one of the best gigs at Flow festival this year was Moonface With Siinai. I hadn't heard about them at all before the gig, and I haven't really listened to anything else but their album "Heartbreaking Bravery" since the festival. I'm sure it will keep it's place as one of the best albums this year on my list! Spencer Krug has a deeply mesmerizing voice and at times it greatly resembles that of Paul Banks. Above are four of my current super favorites from the album. Oh, how I could listen to them endlessly!"

No comments:

Post a Comment

Say hello, we'll appreciate it!